داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

مدیرعامل آویژه: عدم حمایت‌ها از بخش خصوصی باعث کناره‌گیری آویژه از لیگ برتر بسکتبال شد

  • کد خبر: ۱۷۳۴۴۲
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
مدیرعامل آویژه: عدم حمایت‌ها از بخش خصوصی باعث کناره‌گیری آویژه از لیگ برتر بسکتبال شد
مدیرعامل باشگاه آویژه صنعت پارسا گفت: عدم حمایت‌ها روی تصمیم باشگاه برای کناره‌گیری از تیم‌داری تاثیرگذار بود. در خراسان رضوی همیشه این قضیه وجود دارد که مسئولان نمی‌توانند اسپانسر‌ها را حفظ کنند که پس از ۱۰ سال نوبت به باشگاه آویژه صنعت پارسا هم رسید.

جعفر فلاح در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص کناره‌گیری آویژه صنعت پارسا از تیم‌داری در لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد: احتمالا مجموعه آویژه صنعت پارسا تغییر روش دهد و از ورزش حرفه‌ای فاصله گرفته و در زمینه‌های آکادمی و بسکتبال پایه فعالیت کند. باشگاه تا انتهای هفته دلایل انصرافش را اعلام خواهد کرد.

وی در خصوص احتمال بازگشت آویژه صنعت پارسا به لیگ برتر بسکتبال و انصراف از تصمیم اتخاذ شده، گفت: نمی‌دانم. شاید یک درصد این احتمال وجود داشته باشد، اما تصمیمی که جمع هیات مدیره گرفته‌اند، فعالیت در عرصه پایه و آموزش است.

مدیرعامل باشگاه آویژه صنعت پارسا در خصوص عدم حمایت ارگان‌ها در استان از این تیم خاطرنشان کرد: در این ۱۰ سال اتفاقات زیادی برای باشگاه آویژه رخ داد. باشگاه هیچوقت درخواست مالی از هیچ ارگانی نداشت، اما حمایت‌ها مقداری از بخش خصوصی که بدون منت و مشکلی کارش را انجام می‌داد، کم بود. از همین رو این عدم حمایت‌ها روی تصمیم باشگاه برای کناره‌گیری از تیم‌داری تاثیرگذار بود. در خراسان رضوی همیشه این قضیه وجود دارد که مسئولان نمی‌توانند اسپانسر‌ها را حفظ کنند که پس از ۱۰ سال نوبت به باشگاه آویژه صنعت پارسا هم رسید.

فلاح یادآور شد: باید کارگروهی تشکیل شود که بدانند مشکل اصلی ورزش خراسان رضوی در کجا قرار دارد که اسپانسر‌ها نمی‌توانند در ورزش استان فعالیت کنند. در این شرایط اقتصادی و با این هزینه‌های گزاف، تیم‌داری بدون هیچ منت و حاشیه‌ای سخت است.

وی در خصوص وعده و وعید‌های مدیرکل جدید ورزش‌وجوانان خراسان رضوی برای انصراف از تصمیم مدیران باشگاه از تیم‌داری بیان کرد: باید منتظر بمانیم در روز‌های آینده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد. تا این لحظه بیانیه باشگاه اعلام شده و باشگاه از لیگ برتر بسکتبال انصراف داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->